Het bestuur heeft een aantal belangrijke wijzigingen uitgevoerd in 2020.
Meest recent zijn de kortingen op de contributie voor senioren van 65 jaar en ouder aangepast.

Hieronder staat een tabel met de tarieven, hiermee kunt u bepalen hoe uw contributie bedrag is opgebouwd.

Entreegeld voor senioren € 5,- en voor jeugdleden € 2,50

Vispas voor senioren 14 tot en met 64 jaar
Extra vispas senioren 14 tot en met 64 jaar
Vispas voor senioren van 65 jaar en ouder
Extra vispas voor senioren van 65 jaar en ouder
Jeugd vispas junioren tot en met 13 jaar
Jeugd lid zonder vispas (alleen vereniging vergunning)
Abonnement op het visblad
€  8,00

Leden die voor de eerste keer een extra vispas nemen moeten de contributie betalen inclusief de landelijke afdracht. Vervolgens kan de teveel betaalde landelijke afdracht teruggevraagd worden.
Dit kan via het internet www.sportvisserijnederland.nl, ga naar de link “vispas”, je vindt hier een teruggave formulier. In dien je geen beschikking hebt over internet dan kan het ook per telefoon 030-6058400.

LET OP: OP IEDERE (EXTRA) VISPAS DEZELFDE VOORLETTERS EN NAAM GEBRUIKEN ANDERS KAN ER GEEN BEROEP GEDAAN WORDEN OP DE TERUGGAVE VAN DE LANDELIJKE AFDRACHT

Voor diegene die al lid zijn van Dobbertje Onder blijft de afdracht en het lidmaatschap onveranderd, zoals voorgaande jaren is betaald.
Entree geld na 01-01-2024