Opzeggen lidmaatschap

De vissers die lid zijn of worden van onze vereniging, die moeten als ze in het volgende jaar geen lid meer willen zijn, dienen zich uiterlijk voor 1 OKTOBER 2024 schriftelijk ( of email) af te melden bij onze leden administratie.
Mocht u te laat reageren dan is men wettelijk verplicht nog een jaar  lid te blijven, omdat er dan bij sportvisserij Nederland voor u een pas is aangemaakt.

Onze vraag aan u is dan ook om zich tijdig schriftelijk of on-line af te melden! Dit voorkomt onnodige werkzaamheden en kosten.
Bij het afmelden willen we graag de volgende informatie van U:
  • Voorletters + naam:
  • Geboorte datum :
  • Lidnummer (dit vind u op uw vispas):
  • Adres:

U kunt zich afmelden bij de ledenadministratie van Sportvisserij Nederland:dit kan telefonisch of per e-mail
Tel :0900 2025358 (dit kost 1 euro per minuut)
E-mail : ledenadministratie@vispas.nl

Nieuw.

Het is nu ook mogelijk om On-line op te zeggen klik hier om te zien hoe je dit kunt doen