Bericht ledenadministratie Sportvisserij Nederland

Vrijdag, 27 januari 2023

De uitgifte van de VISpas 2023 verloopt relatief soepel, de meeste leden hebben inmiddels de VISpas 2023 al. Sportvissers kunnen ook op www.mijnsportvisserij.nl terecht voor:
• Een vervangende VISpas aanvragen
• Een adreswijziging doorgeven
• Per einde van het jaar opzeggen
• De MeeVIStoestemming gebruiken

De afgelopen jaren hebben wij een enorme toename gezien qua Duitse VISpashouders. Dit is erg fijn, maar brengt ook meer kosten met zich mee. De portokosten zijn het vijfvoudige bij hen vergeleken met onze Nederlandse achterban. Een vervangende VISpas richting Duitsland kostte op deze manier meer dan dat het opleverde. Om de extra portokosten enigszins te compenseren is www.vispas.nl en www.mijnsportvisserij.nl aangepast met €2,95 extra verzendkosten voor leden buiten Nederland.
Deze extra kosten gelden niet voor bestaande leden of leden die via een papieren inschrijfformulier worden ingeschreven.

Nieuwe bestellingen van VISpassen en/of Toestemmingen via www.vispas.nl , door sportvissers wonend in het buitenland, worden opgehoogd met €2,95 verzendkosten. Via www.mijnsportvisserij.nl kan een vervangende VISpas worden aangevraagd bij verlies. Deze wordt ook met €2,95 opgehoogd bij buitenlandse leden.